Jó estét!
A szortírozás egyszerűbben ment mint gondoltam. Négy nevet írtam fel, ezek pedig úgy kerültek feljegyzésre, hogy
haverok fészbukon összevissza nézegettek csajokat és nagyjából mindnél azonnal kérdeztem a nevét és hogy hun lakik. ( Ejj de kétségbeesetten pinahiányosan tűnhettem :D)
Nos, a nevet néha megkaptam, ezeket írtam össze telefonra.
Miután hazaértem ma délután napi kötelező fizetett semmitevésemből Suttyófölde szívéből, nekiláttam ebéd közben áttanulmányozni
a hölgyeket ( meg ugye a tőgyeket, hhhááh!). Négyből kettő nem is helyi, így nem jöhetnek szóba. Maradt kettő.
Az egyik borítóképe már biztató volt, mert egy remek zenekart ábrázolt, de foglalt. A csaj. Nem a zenekar. Lehet az is.
De azt meg leszarom. Nincs köztük nő és amerikai.
Szóval maradt egy. Na mondom micsoda kezdés, nézzük.
Hívjuk a nőegyedet mondjuk öö.. sehogy. Ha összejön bármi, majd akkor gondolkozok hülye kamuneveken. Nincs nekem erre id.. Kedvem.

Kezdjük a kültakaróval: (Igen, én mocsok, ezzel kezdem, fujj. Aki azt mondja hogy a külső egyáltalán nem számít az hazudik.)
Pöppet sovány, de egész jól néz ki. Alacsonynak tűnik, ami nem probléma, én sem vagyok egy zsiráf gólyalábakon.
Arcra szép, nem tűnik segg hülyének ami remek. Mert egyre divatosabb annak tűnni.
Utána vessünk pár pillantást a bemutatkozására, meg a többire:
Paulo Coelho idézettel indít ami körbejárja az életet. Álmokról, hősökről, a megbocsátásról meg a többi Paulo Coelho-féle
lélekcuccról. Bírom az öreget, két könyvét anno. meghallgattam hangoskönyvben egy nyári meló alkalmával.
Bölcs és nem ítélkezik, inkább nyugodtan tanít és rá szeretne vezetni egy helyes életszemléletre.
Az idézet mint bemutatkozás két okból lehet kint a csajnak. Vagy így látja a dolgokat, tehát érti miről szól, képet ad róla. Egyetért.
(S itt jön be a fészbukos elemzés veszélye) Vagy csak bemásolta, mert manapság kibaszott nagy trend lett bölcsnek tűnni.
Az "idézetek" pont alatt van minden szintén az álmoktól kezdve az élet élvezetén át a humoros "Gyere a sötét oldalra, van sütink."-ig.
Ebből szintén az jöhet le, hogy nem egy bunkó picsa aki csípőből küld el a halál faszára.
Tovább. Hobbik: Olvas, vazze! Ritkaság, becsülendő. Rajzol, nagyon jó. Plusz ezek nem azon hobbik, amik népszerűek a felszínes picsáknál.
Remélem azért szereti ezeket a dolgokat, mert kicsit magányos. Az soha sem baj, a magányos lányok kedvesebbek, van idejük és terük jófejjé
torzulni. (cáfolj meg :D)
Zenei ízlés terén mindenevő, van itt Alvintól kezdve Rihannáig minden. Nem is olyan fontos ez, csak inkább az előbbi előadó szövegeit
fogadja meg főleg.
Ahogy lejjebb görgetem a timelinet -Ami egy szar, bár jelen pillanatban hasznos mert- látom hogy 7 hónapja kapcsolatban volt.
Hogy ez jelen pillanatban is tart-e? Tény hogy most nincs kitéve neki hogy milyen státuszban van, egy darab szerelmes izé sincs
az üzenőfalán, csak sok barátnős értelmetlenség, (Ez az egyedülálló csajokra jellemző amúgy, telibebasszák egymás oldalát fossal, egyem a szívüket)
szóval ki fog derülni, de reménykedek, mert ha mégis foglalt kereshetek másikat, ez meg így a fércbuk alapján egész szimpatikus.
Egyelőre bejelölöm, ha visszaigazol, az jó. Tán még ismer is látásból, mert egy suliba jártunk tavaly, csak én tragikusan elballagtam.
Remélt ismerőssé válásom után pedig elkezdek vele kommunikálni, s minél előbb élő találkozóra sarkallni. Chaten a kínos csend gáz, élőben jobban szereplek.
Mára ennyi, nem hanyagolhatom el a sorozatnéző szenzoraimat sem.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://getalife.blog.hu/api/trackback/id/tr854532620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása