LifeisKillingme 2012.05.23. 16:35

Üdv

Sziasztok!

Én vagyok a "harmadik" :) A blog célját nem kell ecsetelnem, előttem már leírta HolyShit – de gondoltam írok pár szót magamról ha már itt vagyok.

Alapvető célom nekem is a nőszerzés, a normális „fajtából”. Nincsenek elvárásaim ( ez nem azt jelenti hogy egy budikefével is összejönnék )

Természetesen én is olyan srác vagyok aki már élt egyszer (réges rég, egy messzi messzi galaxisban)  rózsaszínfelhők között, és megtudta milyen egy normális nővel boldognak lenni ( szinte már sablonnak hangzik ha megjegyzem, csúf vége lett ) de én nem várom ugyanezt vissza.  Fájdalmas lenne egy régmúlt halott emléket keresni időről időre – de ha kialakul, akkor kedves egészségemre.

Lánykeresési akaratomat megnehezíti egy szörnyű „emberfóbia” ami röviden annyit tesz, hogy ha számomra ismeretlen emberrel kell beszélnem, vagy bármilyen kontaktust létesítenem, elkezdek remegni(stb). A nonverbális kommunikációm gyötrelmes, és ez a beszédkészségemre is kihat.  Ezt nem fejtem ki bővebben, lényeg hogy dolgozom az ügyön – és próbálok egyre többet az emberek szemébe nézni.

Személyiségem alapból „mosolyognék, ha mernék” típus, a halál gondolata kb annyira jelent szorongást mintha le kellene mennem kenyérért a kisboltba, de nem lenne hozzá kedvem. Talán túl komolynak tűnök eme sorokban, s noha sok remegős szorongós bef*sós kaland vár rám – alig várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://getalife.blog.hu/api/trackback/id/tr194541892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása