Kedves Sorstársaim, és Mindenki, aki olvassa ezt a csodát! Az utóbbi időszakot megpróbáltam, egy nőnemű példány becserkészésével tölteni, egyenlőre facebookon. Az eredmény a teljes visszautasítás, és a vissza se írok, mert fasz vagy attitűd, aminek most hú de nem annyira örülök, mert legalább elküldhetett volna a halálfaszára, az egyszerűbb lett volna.

 Nem akarok hosszantartó társadalom kritikákba bonyolódni, a saját kis véleményem megvan a világról, amit hosszú lenne ide leírni, de egyetlen mondatban összefoglalható, ömlengő és társadalom építő mondatcsokor helyett. A mai világ elbutult! Ezt nem feltétlen arra értem, hogy valaki nem tud összeadni kettő darab számot, én itt most erkölcsi és morális értelemben vett butaságról beszélek. Lenézik egymást az emberek, pusztán külső alapján ítélnek,  és a külső mögötti értékekre mindenki szarik( hogy az alant felszólalt  sorstársamat idézzem” mert jó a csomagolás”).

 Az ismételt csalódások miatt, maximálisan elvesztettem mindenfajta hitemet az emberekben. Nem vagyok tucattermék, kilógok a sorból, pusztán azért, mert nem a mai kor szerintem mélyen elbaszott divatvilágában élek. Tudjátok csőnadrág,fuck the world feliratú póló, fullcap, gördeszka stb. És ez bizony elég szomorú.

 Nem akartam hosszú bejegyzést írni. Majd ha nagyon ki leszek bukva. Uff!

A bejegyzés trackback címe:

https://getalife.blog.hu/api/trackback/id/tr584573000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása