Sziasztok!

én is egyike vagyok a Blogoló Hármaknak, én is ki fogom teregetni gyászos nőügyeimet, mert annyira szerencsétlen vagyok ilyen téren, hogy az már szinte komikus. Holy Shit említette, hogy teljes mértékben elege van "az úgyse fog összejönni hozzáállásból". Na mármost teljes mértékben egyet kell értenem drága sorstársammal, mert nekem is. Fél éve vergődök magányosan, és az akkori szakításom igencsak földhöz vágott. De! Azóta próbálkoztam tiszta lappal kezdeni, és próbálkoztam bizonyos nőnemű egyedeknél, amelyekből nem egy volt annyira szégyenteljes, hogy megéri majd ide leírnom, hogy legalább mások is röhögjenek rajta.

Magamról: hát ööö, félretéve a komolyabb hangvételt, nekem is elég érdekes humorom van, világnézetem pedig maximálisan egyedi, hiszen néha még én magam se értem, hogy miért szeretek/utálok bizonyos dolgokat,és miért utálom annyira a diszkót, és vele együtt az ott elhangzó muzsikákat, hogy körülbelül 10 másodperc után sikítva rohanok ki bármi ilyen szerepkörű létesítményből. Tudja a rák. Mostanra eljutottam arra a szintre a kiégésemen belül, hogy "az úgy sem fog sikerülni" hozzáállást kihajítom a konténerbe, az aljára gyalulom egy geológus kalapáccsal, felgyújtom, ráköpök és mindezek végén rászaratom a kutyámat. Átállok az " Egy lépést sem hátra" szovjet taktikára, amit sztálin bácsi(akit mélyen megvetek, mert egy rohadék volt, az összes rohadt diktátorral egyetembe) adott ki még a katonáknak '41-be. Ha megnyertek vele egy világháborút, igaz, hogy 20 millió emberáldozatot követelve, talán nekem is bejön.Talán. Mormoták.Manguzták. Pfujj. 

Befejeztem!:) Holnap már valami értelmesebbet is rittyentek. szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://getalife.blog.hu/api/trackback/id/tr364530700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása